Educatie | Profesionalism | Dedicatie
In 2001 am inceput organizarea primelor cursuri de limbi straine sub denumirea European Languages , ulterior, din 2005, centrul transformandu-se in Smart Learning Center iar in 2018 in Smart Language School.
Simplu: dorinta de face lucrurile asa cum aveam viziunea si pasiunea pentru educatie si pentru limbile
straine in special, dorinta de a forma copii si tineri care sa devina fluenti in limbi de circulatie
internationala stiind ca se poate face asta daca aplici metode de predare si fixare si curricula potrivita
fiecarei varste. Mai mult, cu metodele didactice potrivite, adaptate, cu profesorii special pregatiti, formati
sa lucreze la un nivel inalt de calitate si implicare specific fiecarei varste, poti obtine performanta si am
crezut intotdeauna ca nu exista copil care sa nu poata invata o limba straina pentru ca stim ca sta in gena
noastra, a oamenilor, sa comunicam.
De-a lungul anilor, mii si mii de copii, tineri si adulti au invatat la noi, si cei mai multi au ajuns sa
vorbeasca bine si foarte bine in engleza, germana, franceza. Unii au invatat in paralel chiar 2 sau 3 limbi
si au ajuns sa le foloseasca ulterior, ca tineri , in cariera lor sau la universitati in strainatate. Sunt multe
povesti ale unor astfel de tineri exceptionali care ne-au fost cursanti iar unele dintre ele le prezentam
periodic in blogul nostru , nu doar pentru a ne mandri cu ei ( recunoastem pentru ca nu suportam falsa
modestie) ci pentru a reconfirma, a cata oara?, ca a cunoaste o limba straina iti poate modela viata in
feluri la care nu te-ai gandi daca nu detii puterea asta a cunoasterii.
Din 2011 am inceput pregatirea specifica examenelor Cambridge si am organizat examene Cambridge
pentru sute de candidati de toate varstele si nivelurile, mandrindu-ne cu promovabilitate de 99% din care
majoritatea candidatilor a trecut examenul „cu distinctie”. Suntem centru Platinum de pregatire
Cambridge si membru Plus in programul Addvantage al Bristish Council.
Dorim sa ajutam cursantii nostri sa invete limbile straine studiate la nivel de fluenta sau aproape
de acest standard , convinsi fiind ca o limba straina bine stapanita poate oferi oportunitati,
poate deschide cai , poate ridica nivelul de trai , poate face viata mai buna atat din punct de
vedere economic dar si social si spiritual. Practic, chiar daca nu vei avea un job mai bun, acces
la o universitate din straintate sau posibilitati noi de afaceri in care limba sa te ajute si tot vei gasi
pe parcursul vietii plus valoarea pe care o aduce o limba straina in viata ta: te descurci mult
mai bine cand calatoresti, iti faci prieteni noi, iti largesti orizontul cultural si mai si beneficiezi de
memorie lucrata, viteza mai mare de gandire , capacitate de comunicare mai mare, etc
Predam , fixam, consolidam ce predam si ne adaptam varstei cursantilor, nivelului de pregatire pe
care il au cand vin la noi, tipului de personalitate pe care il are fiecare cursant . Verficam mereu
progresul cursantului si adoptam , dupa ce ne consultam in echipa, cele mai potrivite metode
pentru fiecare cursant in parte in functie de evolutia sa
Pasiunea, seriozitatea si implicarea cu care ne facem treaba trebuie sa fie de fiecare data 100%
si intelegem si aderam toti din echipa acestei promisiuni
Respectul este o componenta importanta a valorilor noastre. Ne respectam munca, ne respectam
misiunea de dascali si ne respectam clientii, copiii si parintii lor, tinerii, adultii.
Respectul inseamna calitatea actului didactic, atitudine pro activa fata de cursanti, bun simt si
comportament elegant si decent fata de orice semen.
Respect inseamna pentru noi si intelegerea faptului sa prestam un serviciu de cea mai buna
calitate pentru ca suntem onorati de fiecare data cand un client ne alege ca partener in educatia lui
sau a copilului lui . Intelegem valoarea timpului, muncii si a banilor si respectam faptul ca
cineva alege sa investeasca in ce oferim noi si ne straduim sa maximizam performanta
serviciului nostru.
Intentionam sa progresam si sa ne adaptam continuu: timpurilor, tehnologiilor, schimbarilor
din societate, profilului psihologic si tiparului comportamental al cursantilor. Consideram ca este
loc de mai bine intotdeauna si drept urmare, invatam mereu.Studiem si aplicam metode noi de
predare , de fixare, de verificare. Participam la cursuri de perfectionare. Suntem interesati de tot ce
apare nou in domeniul nostru al invatarii limbilor straine si nu numai ci al educatiei in general .
Suntem constienti ca procesul de invatare este sistemic total diferit de la o generatie la alta si chiar
de la un cincinal la altul. Intr-un fel se punea aproblema predarii acum 10 ani fata de cum trebuie
gandita acum. In aceasi ordine de idei, atitudinea si comportamentul unui copil vis-a-vis de modul
de invatare era foarte diferit acum 10 ani fata de ce este acum.
Incurajam performanta, exprimarea ,creativitatea copiilor si tinerilor care ne sunt cursanti.
Profesorii sunt selectati dupa criterii care tin, pe langa cunostintele si acuratetea cunostintelor pe care
le detin si calificarea detinuta, de atitudinea fata de cursanti, de modul in care inteleg ca avem de invatat
tot timpul, de dorinta reala de perfectionare, de pasiunea cu care ar face munca de dascal si de capacitatea
de adaptare la diferitele tipuri de personalitate ale cursantilor.
Bazandu-ne pe aceste criterii, am constituit o echipa de profesori in adevaratul sens al cuvantului si al
menirii lor: bine pregatiti dar dornici sa se perfectioneze, adaptabili, intelegatori, pasionati.
Profesorii nostri stiu ca in momentul intrarii in sala de clasa sau mai nou, la lectia online live, orice
problema ,personala sau de alta natura care nu tine de actul didactic trebuie sa fie in plan secund. Ne
concentram pe a da 100% pentru o lectie interactiva, interesanta, la care cursantii sa participe activ
si la sfarsitul careia chiar sa aiba sentimentul ca au petrecut un timp calitativ, ca sunt mai buni la
materia respectiva, ca au progresat si vor sa revina pentru o alta lectie.
Personalul nedidactic colaboreaza in mod constant si util cu corpul profesoral pentru a fi siguri ca
oferim calitate intregului serviciu oferit clientilor – cursantii , parintii lor, celor cu care intram in
contact de afaceri sau parteneriat.
In acelasi tipar al respectului fata de client, si personalul nedidactic( director, secretara, responsabil IT,
contabilitate) trebuie sa aiba o atitudine placuta, amabila fata de clienti, sa fie dispus sa colaboreze cu toti
ceilalti membri ai echipei, sa furnizeze informatii corecte, reale si bine structurate clientilor, potentialilor
clienti si partenerilor, sa se asigure ca partea administrativa a scolii noastre este bine si eficient acoperita.
Centru acreditat Cambridge, de pregatire si sustinere a examenelor Cambridge
Din 2012 si pana in prezent Partener Plus in programul Addvantage al British Council